Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Αναγνώριση προϋπηρεσίας μαζικού αθλητισμού και ιδιωτικού τομέα


Χαιριστανίδης Ελευθέριος                              Σουλίδης Λάζαρος
Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε.                                           Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε.
τηλ. 6936127754                                            τηλ. 6973557599
2331061216                                                    2331023659                                       
e-mail:lefxair@otenet.gr                            e-mail:lsoulidis@gmail.com 
                             
Βέροια 19 Μαρτίου 2012
                                                             
                                                            ΠΡΟΣ: 1.- Σύλλογο Εκπαιδευτικών
Βέροιας-Αλεξάνδρειας
2.-Σύλλογο Εκπαιδευτικών
Νάουσας

Κύριοι Πρόεδροι,
Αγαπητά μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων,
Αφού πρώτα εκφράσουμε την πλήρη αντίθεσή μας ως προς την ψήφιση και την εφαρμογή του Βαθμολογίου-Μισθολογίου, Ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226 Α’/ 27-10-2011), που υποβαθμίζει τόσο βαθμολογικά όσο και μισθολογικά το σύνολο των Δημοσίων Υπαλλήλων, που τα τελευταία δύο (2) χρόνια (εφαρμογή Μνημονίου, Μεσοπροθέσμου, νέο Μισθολόγιο-Βαθμολόγιο, φοροεπιδρομές) οι περικοπές στους μισθούς μας αγγίζουν το 50%,(σε χρηματικό ποσό φτάνουν και τις 5.500€ το έτος!!!), επιθυμούμε με την παρέμβασή μας αυτή να αναδείξουμε από κοινού και μέσω της Ομοσπονδίας μας, το μείζον θέμα της μη αναγνώρισης, της προϋπηρεσίας των γυμναστών που εργάστηκαν στα δημοτικά σχολεία της χώρας με τα προγράμματα μαζικού-λαϊκού αθλητισμού, «Αθλητισμός και παιδί», «Αθλητισμός και γυναίκα» ,από το 1982 και μέχρι το διορισμό τους, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η κατάφωρη αδικία της μη προσμέτρησης του χρόνου αυτού στις πρόσφατες βαθμολογικές και μισθολογικές εντάξεις.
Για την ιστορία θυμίζουμε ότι από το 1982 ξεκίνησε η εφαρμογή των προγραμμάτων μαζικού, λαϊκού αθλητισμού «Αθλητισμός και παιδί», «Αθλητισμός και γυναίκα».
Τα προγράμματα αυτά ήταν υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, που χρηματοδοτούσε και τα προγράμματα. Οι προσλήψεις γίνονταν μέσω των Δήμων και σαν εργοδότης εμφανιζόταν η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία.
Στα πλαίσια των προγραμμάτων αυτών γυμναστές εργάστηκαν στα δημόσια δημοτικά σχολεία της χώρας.
Ωστόσο, την περίοδο από το 1982 έως το τέλος σχολικής χρονιάς 1987-1988 οι γυμναστές δούλευαν ανασφάλιστοι.
Επίσης, την περίοδο από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 1988-1989 και μετά (μέχρι την ημερομηνία του μόνιμου διορισμού του κάθε γυμναστή), τα ένσημα που κολλήθηκαν στους αναπληρωτές και ωρομίσθιους γυμναστές, έχουν χαθεί, όπως δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας.
Επιπλέον, όλη η περίοδος από το 1982 και μετά (μέχρι την ημερομηνία του μόνιμου διορισμού για κάθε γυμναστή) δεν αναγνωρίζεται ως προϋπηρεσία στο Δημόσιο σχολείο με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών-γυμναστών.
Γίνεται φανερό, ότι οι γυμναστές έχουν υποστεί μια τεράστια κλοπή των χρόνων που εργάστηκαν σαν συμβασιούχοι στα σχολεία, μέσω των προγραμμάτων μαζικού-λαϊκού αθλητισμού.
Επειδή με βάση τις διατάξεις του άρθρου 6 (Σύστημα Βαθμολογικής Κατάταξης) του Ν. 4024/2011:
ü  Δίνεται η δυνατότητα στους υπαλλήλους να αναγνωρίσουν την προϋπηρεσία τους στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ειδικότερα:
  • Οι υπάλληλοι που έχουν προϋπηρεσία στο δημόσιο τομέα των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία έχει διανυθεί με τα ίδια ή αντίστοιχα τυπικά προσόντα της κατηγορίας στην οποία ανήκουν κατά το χρόνο της ένταξης, μπορούν να την αναγνωρίσουν για τη βαθμολογική και μισθολογική τους ένταξη, μετά τη μονιμοποίησή τους ή τη συνέχιση της απασχόλησής τους, μέχρι επτά (7) έτη κατ΄ ανώτατο όριο, ύστερα από ουσιαστική κρίση του υπηρεσιακού συμβουλίου.
Ως πραγματική δημόσια υπηρεσία νοείται κάθε υπηρεσία που έχει διανυθεί στο Δημόσιο, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε Ο.Τ.Α., με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, καθώς και κάθε άλλη υπηρεσία που, με βάση ειδικές διατάξεις, αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
  • Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται ύστερα από πρόταση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών μπορεί να προβλέπεται η αναγνώριση για βαθμολογική και μισθολογική ένταξη και της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέχρι επτά (7) έτη, κατ΄ ανώτατο όριο και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο εδάφιο πέμπτο της παρ. 4 του άρθρου 6 του νόμου αυτού. Με το ίδιο διάταγμα ρυθμίζεται ο τρόπος και οι προϋποθέσεις αναγνώρισης αντίστοιχης προϋπηρεσίας και για τους υπηρετούντες, κατά την έναρξη ισχύος του διατάγματος, υπαλλήλους και ρυθμίζεται κάθε αναγκαίο ζήτημα για την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου.
  • Σωρευτικά η αναγνώριση προϋπηρεσίας από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, καθώς και από θέσεις αιρετών ή μετακλητών δημοσίων υπαλλήλων, δεν δύναται να ξεπερνά τα επτά (7) έτη.
    • Ο χρόνος που διανύθηκε σε αιρετή ή μετακλητή θέση μετά το διορισμό του δημοσίου υπαλλήλου, εφόσον αναγνωρίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας, λογίζεται ότι διανύθηκε σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης.
    • Στην περίπτωση που συντρέχουν στο ίδιο πρόσωπο περισσότερες από μία από τις παραπάνω ρυθμίσεις, εφαρμόζεται η ευνοϊκότερη ρύθμιση καθώς και η μισή χρονική ρύθμιση της επόμενης ευνοϊκότερης ρύθμισης.
Δίνεται η δυνατότητα ύστερα από την έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος η αναγνώριση της προϋπηρεσίας αυτής, αλλά και κάθε άλλης προϋπηρεσίας που έχει διανυθεί στον ιδιωτικό τομέα Κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέχρι επτά (7) έτη κατ’ ανώτατο όριο.
Ύστερα από τα παραπάνω θα πρέπει να διεκδικήσουμε την έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος έτσι ώστε να μπορέσουν οι συνάδελφοι να προσμετρήσουν τις προϋπηρεσίες τους αυτές για την επανακατάταξή τους σε Βαθμούς και Μισθολογικά Κλιμάκια.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: